NoNoobs 2011/12 2013 2014 2015 2016 2017 2018 Raporty Zaloguj Załóż nowe konto
Przypomnij hasło
Twitter Facebook Goldenline Linked In Linked In
prevnext
Miegoń Dunin  WebTalk Google callforspeakers

Prelegenci

Śledź zmiany na naszej stronie i na FB! Prelegentów ujawniamy sukcesywnie :)


Jarosław  Bednarczyk

Jarosław Bednarczyk

sales manager CEE, DoubleClick

Od 2 lat związany z zespołem DoubleClick, w którym zajmuje się współpracą z największymi klientami i domami mediowymi w Europie Środkowo-Wschodniej przy wdrożeniu technologii DoubleClick w ich działania marketingowe, a także w trakcie dalszej optymalizacji działań i dostarczaniu najnowszych rozwiązań technologicznych do prowadzenia kampanii reklamowych. Wcześniej zdobywał doświadczenie pracując zarówno po stronie agencyjnej w domu mediowym Starcom, jak również odpowiadał za monetyzację powierzchni reklamowej wydawcy w Wirtualnej Polsce.

Szymon  Bukowicz

Szymon Bukowicz

account manager, Hitspot Media, Bluerank

Account Manager w Hitspot Media, marce Bluerank dedykowanej działaniom personalizacyjnym. Absolwent zarządzania na Uniwersytecie Łódzkim. Z branżą internetową związany od 2014 roku. Doświadczenie zdobywał jako specjalista ds. marketingu jak i PR. W Hitspot Media odpowiada za koordynację działań personalizacyjnych dla takich marek jak Jean Louis David oraz kampania dla Mitsubishi Motors Polska nagrodzona na MIXX Awards Europe 2017. Prywatnie kibicuje branży e-sportu od jej narodzin oraz ogląda NBA po nocach.

Michał  Dunin

Michał Dunin

prezes i założyciel, WebTalk

Ekspert w zakresie digital marketingu, mediów społecznościowych i marketingu zintegrowanego. Prezes i założyciel agencji WebTalk. Realizowane przez niego kampanie były wielokrotnie nagradzane w krajowych i międzynarodowych konkursach. Sędzia International Business Awards w 2013 i 2014 roku i prelegent wielu konferencji branżowych. Wykładowca UW. Prywatnie pasjonat zegarków, motorów i crossfitu.

Adam Dyba

Adam Dyba

head of programmatic, 4Finance

Problematyką marketingu internetowego oraz reklamy w sieci zajmuje się od 1997 roku. Twórca i założyciel IDMnet pierwszej w Polsce agencji mediowej zajmującej się tylko reklamą internetową, która przekształciła się w internetową sieć reklamową. Pracował także w ClickAd, gdzie realizował proces transformacji z brokera do agencji performance marketing. Współtwórca sieci afiliacyjnej Afilo oraz sieci reklamy w grach i wokół gier AdAction. Autor wielu publikacji na temat reklamy webowej. Budował strategię promowania się w internecie dla takich klientów jak Jobpilot.pl, Trader.pl, LUKAS Bank, OTTO. Poza pracą prowadzi zajęcia z marketingu internetowego na Uniwersytecie Warszawskim na Wydziale Dziennikarstwa on-line. Obecnie Head of Programmatic 4Finance. Zainteresowania: reklama, turystyka górska, wycieczki rowerowe, dobre wina, smooth jazz.

Arkadiusz  Miegoń

Arkadiusz Miegoń

country manager, Mexad Poland

Pasjonat nowych technologii, od ponad 10 lat w branży mediowej. Autor publikacji branżowych. Obecnie odpowiada za polski oddział globalnej firmy technologicznej, która umożliwia egzekucję mediów w modelu zautomatyzowanym. Weekendy, tak dla odmiany, spędza jako wykładowca z dziedziny planowania mediów w Centrum Kształcenia Podyplomowego Akademii im. Leona Koźmińskiego. Wielokrotny prelegent wielu uznanych konferencji. Podczas IAB 2017  mówił o kreatywnym wykorzystaniu technologii w celu poprawy jakości działań online. 

Paweł  Olechowski

Paweł Olechowski

enterprise sales director CEE & MENA, Adform

Od początku roku 2017 zajmuje się w Adform rozwojem współpracy z największymi reklamodawcami w regionach CEE oraz MENA. Dorastał, studiował i pracował w Kanadzie, specjalizując się w strategii i marketingu. W 23-letniej karierze przeplatał prace w branżach reklamowej i technologicznej, zanim dołączył do Adform, gdzie połączył te dwie dziedziny we współpracy z klientami. Prywatnie interesuje się użyciem nowych technologii w zwiększeniu możliwości pracy zdalnej i mobilnej.

Joanna  Skwarna

Joanna Skwarna

dyrektor departamentu rozwoju produktu reklamowego i video online, Wirtualna Polska

Z rynkiem reklamy internetowej związana od 2009 roku. Przez 7 lat pracowała w działach sprzedaży, gdzie  odpowiadała za współpracę zarówno z klientami agencyjnymi, jak i bezpośrednimi. W Edipresse Polska opiekowała się największymi partnerami z branży kosmetycznej (m.in. P&G, L’Oreal Polska), a także branżą modową.  W 2015 roku utworzyła w WP zespół agencyjny, odpowiadający za relacje z IPG, Value Media, OMD, White Paper Agency, a w kolejnych latach także spółkami MullenLowe i Havas Media. W maju 2017 roku z obszaru sprzedaży przeszła do pionu media product, by skupić się na video i produkcie reklamowym, korzystając z doświadczeń i znajomości rynku, które zdobyła w ciągu wcześniejszych lat. 

Dariusz Sokołowski

Dariusz Sokołowski

co-founder, NoNoobs.pl

Z rynkiem internetowym związany praktycznie od samego początku. Dziennikarz Computer Studio, Gier Komputerowych, Cybera, Internet Standard. Przez 6 lat manager w Agorze, dołączył do zespołu Gazeta.pl w dziale sprzedaży. Przez blisko 7 lat szef sprzedaży online w International Data Group. Był również dyrektorem zarządzającym gram.pl - spółki prowadzącej serwis informacyjny, serwis społecznościowy oraz sklep skierowany do graczy. Wrócił do IDG Poland na stanowisko online business development director, które zajmował przez dwa lata. Obecnie prezes zarządu startupa NoNoobs.pl S.A. Prywatnie zainteresowany MMO, social mediami i gamifikacją.

Agnieszka Świtkowska

Agnieszka Świtkowska

co-founder, NoNoobs.pl

Absolwentka Instytutu Bibliotekoznawstwa i Informacji Naukowej Uniwersytetu Warszawskiego (specjalizacja wiedza o dawnej książce i edytorstwo). Pracę w IDG Poland zaczynała w 1997 r. na stanowisku sekretarza redakcji Magazynu Cyber (kultowego magazynu traktującego o szeroko pojętej kulturze cyfrowej i internecie). W latach 1999 -2006 sekretarz redakcji tygodnika Computerworld. W latach 2006 r.- 2011 r. r organizowała konferencje Internet Standard, które zapoczątkowała konferencja Internet 2k6 - najpopularniejszy cykl spotkań branży internetowej. Do 2011 r zadania związane z organizacją konferencji łączyła z obowiązkami wydawcy Internet Standard.

Piotr  Wlekliński

Piotr Wlekliński

sales manager, DoubleClick

Sales Manager w zespole DoubleClick, komórce technologicznej Google. Na co dzień współpracuje z domami mediowymi, trading deskami oraz marketerami, którym pomaga wdrożyć technologie DoubleClick i w pełni wykorzystywać możliwości platformy. Autor egzaminu DoubleClick Programmatic Experts, do którego podeszło kilkuset specjalistów w Europie Środkowo-Wschodniej. Wcześniej zdobywał doświadczenie jako Programmatic Specialist w czołowych polskich domach mediowych. 

Jan  Zając

Jan Zając

founder, CEO, Sotrender

Badacz i psycholog. Współzałożyciel i prezes Sotrendera, jedynej w Polsce firmy specjalizującej się w badaniach social media i tworzeniu własnych narzędzi do ich badania. Adiunkt na Wydziale Uniwersytetu Warszawskiego. Absolwent SGH i UW, stypendysta Uniwersytetu Bocconi w Mediolanie oraz Uniwersytetu w Leuven. Autor wielu publikacji nt. psychologii Internetu i prowadzenia badań online. Częsty mówca na konferencjach branżowych. Wykładowca na studiach magisterskich i podyplomowych z zakresu marketingu internetowego oraz badań społecznych i marketingowych. Zna 6 języków, odwiedził 43 kraje – w większości na rowerze.

Krzysztof  Zieliński

Krzysztof Zieliński

business partner, Gemius Polska

Z branżą mediów elektronicznych jest związany zawodowo od 15 lat. Z wykształcenia  matematyk, z zamiłowania mediowiec, pasjonuje się wpływem technologii na komunikację interpersonalną. W firmie Gemius pracuje nad integracją istniejących badań oraz rozwojem nowych usług. Doradza Klientom w doborze odpowiednich narzędzi tak, aby zmaksymalizować efektywność podejmowanych przez nich działań. Z sukcesem wdrożył nowy standard pomiaru skuteczności kampanii internetowych miarami demograficznymi (tj. GRP, zasięg, frekwencja) oraz buduje narzędzia do optymalizacji kosztów zakupów powierzchni reklamowanych w mediach zasięgowych. Wspiera integrację narzędzi site-centric i adservingu z wewnętrznymi narzędziami czołowych polskich banków i portali ecommerce. Jako prelegent reprezentuje firmę Gemius podczas konferencji i spotkań branżowych dotyczących trendów na rynku reklamy online. Z firmą związany jest od początku jej istnienia, tj. od 1999 roku.