NoNoobs 2011/12 2013 2014 2015 2016 2017 2018 Raporty Zaloguj Załóż nowe konto
Przypomnij hasło
Twitter Facebook Goldenline Linked In Linked In
prevnext
Miegoń Dunin  WebTalk Google callforspeakers

Program

Program adUniverse 2017 będziemy publikować sukcesywnie. Śledź naszą stronę oraz informacje na naszym kanale FB :)

Dzień 1

08:30-09:15

Kawa/Networking#

09:15-09:30

Otwarcie konferencji adUniverse 2017 #

Agnieszka Świtkowska

Agnieszka Świtkowska

co-founder, NoNoobs.pl

Dariusz Sokołowski

Dariusz Sokołowski

co-founder, NoNoobs.pl


09:30-10:00

Ekosystem reklamy internetowej 2017/18#

• Rynek reklamy digital w Polsce
• Role i kierunki rozwoju głównych uczestników rynku (marketerów, domów mediowych, wydawców, graczy świata AdTech)
• Panorana data driven marketingu z punktu widzenia dużego marktera
• Najważniejsze trendy i prognozy dla rynku reklamy digital na rok 2018

Adam Dyba

Adam Dyba

head of programmatic, 4Finance


10:00-10:30

To click or not to click: kto, gdzie, kiedy i z jakim skutkiem klika w reklamy#

Analiza rozkładu demograficznego osób klikających w reklamy oraz danych dotyczących ich aktywności po kliknięciu.

Krzysztof  Zieliński

Krzysztof Zieliński

business partner, Gemius Polska


10:30-11:00

Case study: wyzwanie -zarządzanie kampanią cross-device od teorii do praktyki#

• Trudności i wyzwania związane z identyfikacją odbiorców reklam na różnych urządzeniach
• Synchronizacja wieloźródłowych danych
• Wyniki kampanii cross-device vs standardowej kampanii

Arkadiusz  Miegoń

Arkadiusz Miegoń

country manager, Mexad Poland


11:00-11:20

Start w Programmatic, jak uniknąć błędów, które powodują marnowanie budżetów reklamowych#

Programmatic jest jednym z najszybciej rosnących segmentów rynku reklamowego. Porównując do Ameryki Północnej, gdzie około 3/4 reklamy display jest kupowanej w modelu programmatic, można powiedzieć, że w Europie ten segment dopiero zaczyna się rozwijać. Wiele firm bierze pod uwagę rozpoczęcie realizacji kampanii w modelu programmatic. Reklamodawcom brakuje jednak często doświadczenia i umiejętności, żeby od początku prowadzić efektywne działania w nowym kanale. W prezentacji pokażę, jak bezpiecznie i wydajnie zacząć korzystać z możliwości programmatic i jak uniknąć błędów, które powodują marnowanie budżetów reklamowych.

Paweł  Olechowski

Paweł Olechowski

enterprise sales director CEE & MENA, Adform


11:20-12:00

Kawa/Networking#

12:00-13:00

Warsztat: Kompleksowa optymalizacja Twoich mediów z wykorzystaniem platformy DoubleClick#

W dzisiejszym, skomplikowanym ekosystemie marketingu online wszelkie działania reklamowe przeprowadzane są za pomocą różnych kanałów oraz na wielu urządzeniach. Rozmaitość narzędzi, z których korzystamy aby te kampanie przeprowadzić często utrudnia nam zachowanie kompleksowego podejścia w kontekście mierzenia, optymalizacji oraz aktywacji danych. Jak efektywnie optymalizować zakup mediów oraz poprawnie zarządzać kampaniami.

Jarosław  Bednarczyk

Jarosław Bednarczyk

sales manager CEE, DoubleClick


13:00-13:20

Niewidzialne reklamy przynoszą niewidzialny efekt. Jak być widzialnym w Interencie#

-viewability – definicja i krótka historia
-Sytuacja na rynku w Europie i w Polsce w kontekście viewability
-Viewability wśród portali w Polsce
-Działania w WP pod kątem viewability
-Krok w przyszłość -> nowa oferta WP na rynku reklamowym
-Co dalej z viewability… ?

Joanna  Skwarna

Joanna Skwarna

dyrektor departamentu rozwoju produktu reklamowego i video online, Wirtualna Polska


13:20-13:40

Back to basics – platformy nie zrobią tego za Ciebie#

Każdego roku na rynku pojawiają się setki programów, platform i rozwiązań, które mają pomóc nam stworzyć efektywny ekosystem działań reklamowych online. Należy jednak pamiętać, że podstawy i strukturę kampanii musisz stworzyć sam – żadna platforma nie zrobi tego za Ciebie. Przykłady kilku prostych, a zarazem bardzo efektywnych zabiegów, które co miesiąc wprowadzamy w dziesiątkach kampanii dla naszych klientów na 40 rynkach.

Michał  Dunin

Michał Dunin

prezes i założyciel, WebTalk


13:40-14:30

Obiad/networking#

14:30-15:15

Warszat: Kampanie w social media - jak zmierzyć efektywność i jakie KPI przyjąć?#

• Które branże i marki najwięcej w Polsce wydają na social media?
• Czy mierzenie zaangażowania przestaje mieć sens i dlaczego nie?
• Jakie będą efekty zmian na Facebooku i zaniku zasięgu organicznego?

Jan  Zając

Jan Zając

founder, CEO, Sotrender


15:15-16:00

Warsztat: 5 zastosowań platformy CDP #

Gdy marketing romansuje z technologią czyli zarządzanie komunikacją poprzez dane
• Czym są platformy CDP? Jak możemy je wykorzystać? Przede wszystkim jakie mamy z tego korzyści?
• Praktyczne aspekty zastosowań platform do agregacji i analizy danych, które mogą być wykorzystywane przy zarządzaniu komunikacją marki

Szymon  Bukowicz

Szymon Bukowicz

account manager, Hitspot Media, Bluerank


16:15-16:30

Zakończenie konferencji adUniverse 2017#

Agnieszka Świtkowska

Agnieszka Świtkowska

co-founder, NoNoobs.pl

Dariusz Sokołowski

Dariusz Sokołowski

co-founder, NoNoobs.pl